petak, siječnja 01, 2010

KuVarijacije - Ohridski čomlek

1. januar/siječanj 2010, red teletine, red luka, red bečkih valcera


Blogersku igru KuVarijacije pokrenula je Maja sa Cooks & Bakes, a sve po ugledu na Darig Bakers. Polazeći od toga smatrala sam da je cilj odabrati neku nezemaljsku temu, izazov ne samo vještini već i kreativnosti učesnika. Izbor Ohridskog čomleka mi je s toga djelovao vrlo obično, ne pretjerano izazovno. Maja mi je, međutim, objasnila da je bit igre druženje uz kuhanje i razmjena iskustava, a za to sam uvijek raspoložena. A bome, meni se izbor teme sviđa jer slana jela smatram HRANOM, a kolače, paaa...samo kolačima i ne uživam pretjerano u slatkom.

Zahvaljujući tome što je Maja rokove za naše odgovore postavila dosta široko, imala sam vremena da čomlek napravim baš onda kada mi i odgovara. Dakle, ovo vrlo zanimljivo jelo našlo se na našoj trpezi danas na prvi dan nove godine. Svojim okusom i izgledom zaista je i zaslužilo da bude dio blagdanske trpeze.

Volim makedonsku kuhinju jer je dosta slična bosanskoj, a čomlek me podsjeća na hadžijski ćevap koji se također sprema u dogari omotan pergament papirom, jedina razlika je u omjeru luka i mesa, Makedonci u ovo jelo stavljaju puno više luka, ali meni je to odgovaralo.

Kako je primjetila Maja u komentaru na Snježanin čomlek, u jelu ima dosta safta, meni ga nije bilo previše, zapravo mojima se to jako dopalo jer smo saft pokupili komadima kruha.

Evo, konačno mogu zaključiti da sam u stanju napisati i jedan vrlo kratak post. Čomlek je bio jako dobar i svidio nam se svima. Jednostavno je za pripremu, jedino je vremenski intenzivno, a škrci bi mogli preračunati koliko će im kWh potrošiti pećnica i to pretvoriti u troškove energije (a vjerujte mi ima i takvih kojima je njihovih 20 feninga veće od miliona, tuđih naravno).




Dakle, ako imate dovoljno vremena za spremanje jednog finog jela, jednu dosadnu nedjelju i uobičajni ručak pečeno pile sa rižom i krumpirom ili bečke šnicle i krumpiriće zamjenite ČOMLEKOM.

Broj komentara: 8:

Gaga kaže...

Srećna Nova godina!!! Sve najbolje tebi i porodici!

Ivo Serentha and Friends kaže...

My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

CLICK PHOTOSPHERA

Even week another photo album

Greetings from Italy,happy new year

Marlow

Snježa kaže...

Nisam ga ovaj put stigla napraviti. Već odavno se spremam, ali stvarno moraću ga i ja napraviti.
Tako dobro izgleda i mami me pogotovu što ja volim luh!

Monika kaže...

ja sam čomplek isprva planirala napraviti na samu novu godinu, ali kako se on duuugo peče, a ja na novu duuugo spavam, odustala sam :) tvoj izgleda slasno i uvjerena sam da je bio odličan! tebi i tvojoj obitelji želim sretnu i uspješnu novu godinu, ispunjenu srećom, ljubavlju i zadovoljstvom!

Sweet Corner kaže...

odlicno izgleda!!! sve najbolje i svako dobro!!!

Tadeja kaže...

Super izgleda!
I mi smo se složili da je saftić odličan! :)

melrose kaže...

Slika je fenomenalna, a i comlek izgleda zamamno. Ja isto volim makedonsku kuhinju, i to isto iz razloga sto je slicna nasoj. Sta ces, navika, je navika:)

Vera kaže...

Nisam ga pravila iako vidim da su svi utisci pozitivni i mogu reći da jako lepo izgleda, i da deluje vrlo,vrlo ukusno.Što neznači da ga neću ovaj mesec spremiti...:)